hello

hej
i dag så har jag bara slappat varit ute med båten och badat i det iskalla vattnet :S
jag är ingen badkruka men i dag var det himmla kalt för att det har blåst så himmla mycket i går och i dag så att all kalvattnet som är på båtten kommer upp till yttan som inte är så könt, men det var skoj för vi hoppade från vår båt med flytvästarna på så fick vi simma till vår brygga i det kalla vattnet men det var litte könt samtidigt för att det var ganska varmt i dag så det var svalkande.
i morgon så ska jag hämta min efterlängtande mobil från lagningen :) !!!!!!!
sen så ska jag till stan med min syrra.
ni får ha det så bra nu i sommarvärmen så ses vi i morgon på på er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0