konstig dag :S

hej,
i dag så har jag hafft det en konstig dag,
men endå bra jag kommer att blogga mer sen så att ni vet.
jag kollar på film chattar och bloggar.
men i dag så fick min kompis dammp på min lärare så det blev litte kaovs xD.
asso jag skulle gå och kolla på en match i morron med matilda men det blev ju inte det nu.
i morron vet inte jag vad jag ska va jag kanske sak vara med jenna för att snart så kommer hon att åka till thiland,
inte litte aviss men nästa vinter så sak jag och min mamma och min syrra till thiland så det ska bli kul.
puss hej då <3


Kommentarer
Postat av: Elin ♥

sv: Nej, jag gör inga designers.

2010-01-22 @ 06:54:55
URL: http://dizzylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0