hej bbys

heeej.
nu e jag tillbaka jag har ju varit borta ett tag från bloggandet men nu så e jag tillbaka som sagt.
i dag så var det ju skola som vanligt fick mitt busskort av någon snäll  människa som hade länat in det till mig efter som om att jag hadde glömt det på bussen så gkömsk e jag :s 
men vad e det som har hänt när jag inte har bloggat ? 
jag har:
1: saktat att blogga
2: jag har pluggat 
3: varit med mina kompisar
4: varit i dalarna och östersund för att vara med mina vänner och åka skidor.
5: blivit brunett
 ja........... det va vell det.
jo jag kommer dra i gång med dagens frågor så om det e något som nu undrar så kan ni bara kommentera <33









Kommentarer
Postat av: matilda

älskar dej baby // din matilda hellgren. du e såå fin i ditt bruna långa hår :D

2010-03-17 @ 19:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0