varför?

varför så svårt med kärlek?
vid typ 11+ vill tjejer ha ett seriöst förhollande med någon kille men det är nästan från 15+ som killar vill ha ett seriöst förholande.
vi tjejer får slita för att få den rätta killen medans killarna bara leker runt till 15+(inte alla men mest).
t.x.m. jag och min vän fixade så att vi fick en skit söt kille på msn och han var 13+, va frågade om vi skulle träffas men han ba jag vet inte hur ni ser utt vi ba men vi är inte fula och färesten så varför bryr du dig han ba jag kämms om jag träffar fula tjejer.
men sen så träffade vi han och han ville fortsätta träffas men vi sa nej för vi kämms och han ba varför gör du det va ba det vet du sjelv.
asso man ska inte ta skit av killar om man vet att den människan är dålig person så ska man inte hålla på med den så länge och det var där jag fattade när jag träffade honom att han förskänar inte vår uppmärksamhet han ska bara få skit men man ska alltid ge en till chans men det kommer bli för mig vid16+


Kommentarer
Postat av: lovisa

bra text :) vissa killar är ju helt dumma i huvet.. tyvärr :/ <3

2010-01-05 @ 01:39:24
URL: http://youwantmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0